• Wat heeft Zita dat andere coaches niet hebben?

    Wat mij uniek maakt is mijn unieke combinatie van kennis, kunde en ervaring. Ik kom oorspronkelijk uit de zorg, ik ben niet alleen gedegen opgeleid tot gecertificeerd NLP Coach, ik ben ook NLP Master Destination Coach en aanvullend opgeleid in Systemisch werk en Oplossingsgericht Werken /Oplossingsgerichte Communicatie.
    Sinds 2004 ben ik ervaringsdeskundige op het gebied van Niet Aangeboren Hersenletsel. Jaren heb ik gewerkt als patiëntvoorlichter bij de Hersenstichting, ik was actief betrokken bij de oprichting van de hersenletselcentra in ons land en tot voor kort werkte ik als voorzitter van de NAH-klankbordgroep Midden Holland.

  • Wat zijn Zita’s uitgangspunten in coaching en training?

    Mijn uitgangspunt is dat er niets mis is met mijn klanten. Mensen verbazen zich hier vaak over. Ze komen met klachten als gevolg van iets dat ze hebben gezien, gehoord, gevoeld/ervaren hebben. Dat zijn meestal gezonde reacties op ongezonde situaties.
    De vooronderstellingen van NLP zijn andere belangrijke uitgangspunten in mijn werk en persoonlijke leven.

  • Zita’s klanten, watvoor mensen zijn dat eigenlijk?

    Mijn klanten zijn leuke, verantwoordelijke mensen. Gewone mensen, die vaak heel goed weten wat ze willen en die openstaan voor verbetering en verandering. Ze zijn mens, willen genieten van het leven, ophouden met over-leven. Ze willen uit een vicieuze cirkel en meer kwaliteit van leven. Ze snappen goed dat het niet gemakkelijk is om problemen met hetzelfde brein op te lossen als waar ze mee zijn gecreëerd en ze gaan met een coach in zee omdat ze zichzelf dat gunnen.
    Mijn klanten vinden het vaak niet makkelijk om zich te laten zien. ‘Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg’ is een uitspraak die velen in hun jeugd hebben mee gekregen. Of ‘Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan gaat ie eraf’. Deze mensen weten diep van binnen dat ze iets hebben bij te dragen. Ze willen graag meer kwaliteit, meer zichzelf worden, authentieker kunnen zijn en zich vrij voelen om werkelijk hun eigen weg te gaan. Hoewel mijn klanten meestal volwassen zijn, zijn ook jongere mensen vanaf 16 jaar van harte welkom.

  • Met wie werkt Zita niet?

    Ik werk alleen met mensen waarmee ik die klik voel, mensen die bereid zijn om zelf aan de slag te gaan, uiteraard met mijn volledige aandacht en ondersteuning.
    Ik werk niet met mensen die denken dat er pasklare oplossingen zijn. Ik ga ook niet aan de slag met mensen die gestuurd zijn door hun partner of familielid. (Ja, dat gebeurt ook!). Als je niet tevreden bent in je huidige situatie kun je ervoor kiezen om daar verandering in aan te brengen. Mensen die gestuurd worden door een ander (bijv. ‘Mijn vrouw vindt dat ik moet ophouden met nagelbijten’) zijn vaak heel tevreden met hun huidige situatie en zitten niet te wachten op veranderingen. Daarom kan ik alleen succesvol werken met de eigenaar van een probleem.

  • Met welke klachten kan ik naar Zita?

    Ik ben zeer vertrouwd met levensvragen, ingewikkelde familierelaties, vraagstukken rondom ziekte en gezondheid en in het bijzonder hersenletsel, communicatievraagstukken, maar ook trauma, angst en meer specifieke klachten.

  • Hoe kan ik me aanmelden voor coaching of training?

    Je kunt een bericht sturen (je krijgt spoedig antwoord!) en je kan natuurlijk ook bellen via 010-3510012.

  • Kan ik bij Zita gespreid betalen?

    Jazeker! Bespreek het bij ons kennismakingsgesprek.

  • Hoe kan ik kosteloos annuleren?

    Als je je afspraak tenminste 48 uur van tevoren cancelled kost het je niets, noppes, nada.
    Binnen 48 uur van tevoren en no-show worden 100% in rekening gebracht.

  • Heeft Zita ook ‘kleine lettertjes’?

    Ja, ik heb een aantal algemene voorwaarden, in gewone lettertjes overigens.

  • Is Zita’s locatie rolstoeltoegankelijk?

    Mijn locatie is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een lift.

  • Kan ik voor de deur parkeren?

    Jazeker, en parkeren is zelfs gratis!

  • Waar vind ik Zita op de social media?

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn
    Pinterest

  • Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik nu doen?

    Neem gerust even contact op, dat vind ik alleen maar leuk. Stuur bij voorkeur een bericht. Je krijgt z.s.m. antwoord. Maar bellen kan natuurlijk ook: 010-3510012.