Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gewoon even contact met mij op.
Met welke klachten kan ik komen?
Mijn klanten willen zich weer springlevend voelen, ze willen weer de energie voelen om de dingen te doen zie ze leuk vinden. De reden dat die energie er niet is en bij mij aankloppen kan heel divers zijn. Bijvoorbeeld omdat ze stress ervaren (op het werk of privé), burnout zijn of dat juist willen voorkomen (preventie). Of omdat ze onlangs een heftige gebeurtenis hebben meegemaakt (bijvoorbeeld een scheiding of een overlijden) of met een chronische ziekte te maken hebben. Daardoor zijn ze moe, twijfelen ze soms aan alles, slapen ze slecht, voelen ze zich futloos en hebben daardoor het gevoel dat ze vastzitten.
Lees meer op de pagina Ben jij dit?
Twijfel je of mijn diensten aansluiten bij jouw vraagstuk, stuur mij gewoon even een mailtje en omschrijf kort waar je tegenaan loopt/ waarom je coaching of begeleiding zoekt. Ik stuur je dan een link naar mijn online agenda waar je een telefonische kennismaking kan inplannen zodat we snel contact hebben en ik kan aangeven of ik iets voor je kan doen en jij kan daarna rustig nadenken of dat wat voor je is.
Dus stuur gerust een mailtje (info@zitaschwab.nl) of bel met even (010-304 6116).
Welke dienst moet ik kiezen?
Hier vind je mijn diensten. Heb je geen idee welke je moet kiezen? Neem dan gewoon even contact op. Doe dit ook als je je vraag nog niet helemaal helder hebt, dit is bij veel van mijn klanten namelijk het geval. Samen krijgen we je vraag wel scherp. Zodat ik kan aangeven of ik iets voor je kan doen en jij daarna rustig kunt nadenken of dat wat voor je is.
Dus stuur gerust een mailtje (info@zitaschwab.nl) of bel met even (010-304 6116).
Op welke dagen kan ik afspreken?
Afspraken voor 1-op-1 maatwerk coachtrajecten en burn-outpreventie/-behandeling plan ik doorgaans op dinsdag, donderdag en vrijdagmiddag. Eenmaal per maand kun je ook afspreken op zaterdag 10.00 – 13.00 uur.
Wil je liever op een andere dag afspreken dan hierboven vermeld?
Dan kijken we samen hoe we dat mogelijk kunnen maken.
Kan ik een gratis kennismakingsafspraak krijgen?
Ja dat kan zeker!
Stuur mij een mailtje (info@zitaschwab.nl) en omschrijf kort waar je tegenaan loopt/ waarom je coaching of begeleiding zoekt. Vervolgens ontvang je een link naar mijn online agenda zodat je zelf een telefonische kennismaking kan inplannen op een moment dat het past en dan hebben we snel contact.
Waarom staan er geen prijzen vermeld?
Er staan inderdaad geen prijzen vermeld omdat ik mijn diensten afstem op het vraagstuk en de wensen van mijn klanten (maatwerk). De ene klant heeft behoefte aan een traject van een half jaar, oa. met inzet van diverse (persoonlijkheids of andere) testen en tussentijdse overlegmomenten, de andere klant heeft genoeg aan een kort coachtraject van 3 afspraken. Burn-outtrajecten worden veelal door organisaties aangevraagd en zij betalen een zakelijk tarief. De prijs is dus afhankelijk van de lengte en de inhoud van een traject en van de soort aanvrager (particulier of zakelijk).
Ben jij benieuwd of mijn diensten aansluiten bij jouw vraag? Neem dan gerust even contact met mij op. We kunnen dan een telefonische kennismaking inplannen waarin ik kan aangeven of ik iets voor je kan doen en veelal een kostenindicatie kan geven. Jij kan daarna rustig nadenken of dat wat voor je is.
Dus stuur gerust een mailtje (info@zitaschwab.nl) of bel met even (010-304 6116).
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, betalen in termijnen is zeker mogelijk.
Doe een betalingsvoorstel voor aanvang dan kunnen we daar een afspraak over maken.
Hou er rekening mee dat je de 1e termijn bij aanvang moet voldoen en de laatste termijn vóór onze laatste afspraak.
Worden jouw diensten vergoed?
Via de zorgverzekering
Er zijn een paar zorgverzekeraars die vanuit de aanvullende zorgverzekering coaching gedeeltelijk vergoeden. Hoe dit bij jou zit kun je het beste even navragen bij je zorgverzekering.
Ik kan je een opzetje voor een brief mailen om zo’n verzoek aan je zorgverzekering te sturen. Vraag er gerust naar!
Via de werkgever
Een andere manier om een coachtraject vergoed te krijgen is via de werkgever. Steeds meer werkgevers zien gelukkig hoe belangrijk het is dat medewerkers mentaal vitaal zijn. Bij vergoeding door de werkgever betaal je zelf het coachtraject en dien je achteraf de factuur in bij je werkgever, die op zijn beurt de gemaakte kosten aan jou vergoed.
Uitzondering hierop is als de werkgever het coachtraject voor je heeft aangevraagd. De factuur wordt dan naar uw werkgever verstuurd.
